2013. október 20., vasárnap

Zsaluk felrakva és néhány hangulatkép

Pár napja írtam, hogy a zsalugátereink készen állnak, de hétközben nem adódott megfelelő alkalom a felrakásukra, ma azonban ez is megtörténhetett. Igazán meseszép lett!! :) A szomszédnénik a felrakás utáni 2-3 percen belül meg is jelentek közelről megcsodálni ;)Leírhatatlanul elégedettek vagyunk a végeredménnyel!
A hétvége egész nyugalmasan, de ismét gyorsan eltelt. Végre rendezkedhettünk a házban, egyre több bútorunk, apró tárgyunk kerül elő a dobozokból, hogy végleges helyre kerülhessenek. Hihetetlen, hogy ide is eljutottunk, a felújításnak ezt a részét igencsak élvezzük :))
És akkor az ígért fotók!









6 megjegyzés:

  1. Nemrég találtam ide hozzátok! gratulálok a házikóhoz! Mesés lesz, lett!!!
    Jövök máskor is! :-D

    VálaszTörlés
  2. Szép lett, gratula! Mivel és hogyan festettétek a zsalugátert, hogy ilyen rusztikus-szerű lett az eredmény?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, semmi extra technikát nem alkalmaztunk. Ahogy írtam is kapott két réteg hagyományos diópácot, majd átfestettük vastaglazúrral és ez lett az eredmény ;)

      Törlés
  3. Szóhoz sem jutunk! Mesés! Nedu és Szabi :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett!!! Én is ilyen hangulatút szeretnék!:) Az utolsó kép nagyon ott van!:)

    VálaszTörlés
  5. Húú..én el vagyok ájulva mindentől..zsalugáter..kemence,..csodás minden és izléses!nem lehet veled közelebbről is kapcvsolatba lépni..Nincs facebookod?
    (Márta Alice Sz).

    VálaszTörlés