2013. október 7., hétfő

Megérkezett a zsalugáter

A burkolás folyamatosan zajlik, nincs megállás! A szoba részben kész és ha minden igaz a hét közepére befejeződhet a járólapozás. Már nagyon várjuk!! Hétvégén nagy örömben volt részünk: drága szüleim meghozták a zsalugátereinket és a franciaágyat is, amit az asztalosunk az elképzelésünknek megfelelően nagyszerűen elkészített. Meseszépek lettek! A pácolást, festést mi fogjuk majd megcsinálni, de már így natúran is igazán mutatósak.
Kemence fronton is van némi előrelépés, hiszen hétvégén Kristóf befejezte a kéményt (szerencsére jól húz), így elkezdhettük kiégetni. Először csak kis tüzeket rakunk, bár a hideg idő miatt igazán jól esne a forró kemence mellett ücsörögni...erre azonban még pár napot várnunk kell.
Szokás szerint meséljenek tovább a képek:

A zsalugáter!

Innen is szép :)

Franciágy (még darabokban)

Járólapok, immár fugázva

Első szoba részlet

Az első kis tűz a búbosban

Zsizellünk a kút tetején :)

4 megjegyzés:

  1. Szia! Most találtam a blogodra és magunkra ismertem :) Minden elismerésem a házikótokhoz! Csodaszépek a kemencék, a zsalugáterek, a burkolatok... :) Ha nem bánod, belinkelnélek a blogomon! Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. @csibe: Köszönjük az elismerő szavakat, örömmel olvastam :) Én is belekukkantottam a blogodba, tényleg hasonló az "életérzésünk" ;) Ti is alaposan szétszedtétek a házat, de megérte úgy láttam!! :)Természetesen belinkelheted a blogunkat. üdv

      Törlés
  2. Örülök, hogy nem vagy már olyan távolságtartó. Talán a kandallóban a tűz lágyított rajtad? Kristóf mesterember vagy a férfi? Csak a kis búbos lesz a melegítő? Zsizell!? Ő honnan van ?

    VálaszTörlés
  3. Hát ezek a zsalugáterek fenomenálisak!

    VálaszTörlés